Soluții automatizare

Copy of [BLOG][FB] Sablon Imagine reprezentativa (14)

În prezent, dezvoltarea unui business are la bază digitalizarea. Nu există să dezvolți o afacere rentabilă dacă rămâi în urmă.

Poate sună pesimist inițial, dar doar imaginează-ți că acum munca fizică nu trebuie să fie direct proporțională cu profitabilitatea.

Da, exact. Putem să producem și să ne relaxăm – ambele în același timp!

Pe lângă crearea unui site sau magazin online, esențiale unui business, aplicațiile sunt modul prin care automatizezi fiecare sarcină manuală ce nu contribuie direct la expansiune.

Automatizarea este un mod simplu și eficient de a crește performanța, reduce costurile și de a maximiza resursele proprii în direcția sarcinilor care contribuie direct la creștere.

Cum funcționează automatizarea în afaceri?

Un software de automatizare al proceselor de lucru are incorporat în el o serie de reguli prestabilite care dictează comportamentul său în funcție de nevoile tale specifice.

Doar câteva exemple:

Pe plan financiar:

  1. Procesarea facturilor și încasărilor: software-ul poate oferi facturi digitale, identificând automat detalii relevante, precum numărul facturii, suma, data scadenței și le stochează într-o bază de date.
  2. Gestionarea cheltuielilor: îți poți evalua performanța financiară prin KPI-uri (indicatori de performanță) și poți efectua analize ale costurilor, analize comparative cu competitori etc.

Gestionarea inventarului:

  1. Vizibilitate în timp real a inventarului: automatizarea permite monitorizarea constantă a stocurilor și a locației pentru întregul lanț de aprovizionare.
  2. Optimizarea planificării producției și procesării comenzilor: având acces la date în timp real, vei putea ajusta nivelul stocurilor pentru a corespunde cererii comenzilor rapid și predictibil.
  3. Reducerea erorilor umane: având date și măsurători precise, calcularea greșită a stocurilor devine puțin probabilă.
  4. Adaptabilitate: un soft poate identifica instant schimbări în cerere sau orice detaliu ar afecta stocul. Astfel, poate ajusta stocul pentru a răspunde automat cerințelor de moment.

Îmbunătățirea relației cu clienții:

  1. Prin personalizare: sistemul poate colecta și analiza date despre comportamentul clientului, preferințele de cumpărare, istoricul de achiziții. Deci poți genera oferte potrivite pentru nevoile lor (alerte pentru produse din stoc, cupoane)
  2. Feedback: sistemul poate identifica tipare de comportament și tendințe, poate răspunde instant la feedback și poate genera rapoarte de analiză.
  3. Chatbots care vorbesc pentru tine: cu ajutorul AI-ului, clienții pot da de tine 24/7.

Transport:

Odată cu creșterea numărului de eCommerce și avansarea tehnologiei, se estimează că piața acestor sisteme va crește cu 16,2% între 2019 – 2025 (Grand View Research). Crește cererea, deci crește și necesitatea unui supply chain eficient și automatizat, care se ocupă cu:

  1. Planificarea curselor în funcție de parametri configurabili: locații intermediare, programul șoferilor, mașini – pentru optimizarea timpilor de lucru neutilizați.
  2. Calculul profitabilității curselor: fiecare cheltuială e urmărită și înregistrată în sistem iar numărul de curse, mașini și kilometri scad semnificativ.
  3. Combinarea modulelor de WMS, ERP: care operează sectoarele administrative și depozitare.
  4. Să nu uităm de sistemele POD (Proof of Delivery): pentru validarea și înregistrarea livrării produsului la destinatar.

Pe plan de securizare:

În 2021, s-au înregistrat 285 milioane de atacuri cibernetice la nivel de eCommerce (Fraud Prevention Report). De asemenea, Un studiu recent realizat de IDC Research indică faptul că companiile ignoră o treime din alertele de securitate și își petrec la fel de mult timp investigând fals pozitive.

Un sistem automat va elimina erorile umane și reduce stresul din următoarele motive:

  1. Fluxul automat pentru fraudă pot urmări și verifica fiecare comandă prin instrumente precum certificări pentru adrese fizice și IP-uri.
  2. Monitorizarea constantă a datelor sensibile de pe site și detectarea anomaliilor care ar indica o posibilă amenințare a securității.
  3. Criptarea automată a datelor sensibile pentru a le proteja împotriva accesului neautorizat.

În concluzie, automatizarea este un instrument puternic pentru afacerea ta, indiferent că vorbim de crearea unui website, magazin online sau aplicație. 

Ai întrebări?

Hai să discutăm despre
AFACEREA TA!