Un business puternic cu siguranță insuflă credibilitate.
81% din 1000 de subiecți confirmă că încrederea e un criteriu decizional relevant la cumpărături (Glenday, 2021).
Așa că, hai să vedem împreună. Ce ai nevoie pentru a fi credibil?
1. Crearea unui website, magazine online și aplicații
Căutările și cumpărăturile se fac în mare parte pe Internet, așa e? Deci o prezență online va putea transmite informații despre afacerea ta oricui și oricând.
Ce presupune crearea unui website, găsiți aici.
Un website va putea pune la dispoziția clienților catalogul de produse, informații despre producător și cultura afacerii.
Printr-un magazine online funcțional și automatizat, clienții tăi vor putea cumpăra nelimitat și la orice oră. Suntem aici să vă sprijinim cu mai multe detalii pe site.
Aplicația e pasul următor firesc al unei afaceri digitale. Oamenii se simt mai conectați cu brandul tău dacă îl poartă în telefonul lor constant. Totodată, compania ta va fi și mai credibilă datorită unei interacțiuni mai personale (recomandări personalizate).
Pentru mai multe detalii despre aplicații, vizitați pagina dedicată lor.
2. Personalitatea brandului tău: esențială pentru a dezvolta relații pe termen lung cu clienții.
E un ansamblu de trăsături stabile (vizuale, verbale și comportamentale) pe care brandul le adoptă pentru a forma o conexiune emoțională și sentimentul de familiaritate pentru clienți de fiecare dată când intră în contact cu produsul tău.
Conform Forrester & Braze (2023), 57% din consumatori au tendința de a se simți loiali față de branduri umane, naturale și cu care comunică “pe aceeși limbă”.
Identitatea vizuală
De câte ori nu ai fost mai atras de ceva pentru ca era plăcut estetic?
Identitatea vizuală e modul în care conturezi percepția consumatorului prin elemente grafice, precum cromatica, designul, logo, ilustrații – o formă de comunicare a valorilor și personalității.
Spre exemplu, fonturile, culorile și stilul pot sugera că afacerea e conservatoare, inovatoare, prietenoasă, profesională etc.
Utilizarea corectă a elementelor grafice pot genera reacții emoționale puternice și pot contrribui semnificativ la recunoașterea și atașamentul față de brand.
Logo-ul Coca Cola, împreună cu utilizarea culorilor roșu și alb (ce transmit ideea de pasiune și energie) au rămas unele dintre cele mai cunoscute simboluri din lume.
Dar.. alegerea unor culori potrivite și un stil adecvat necesită o înțelegere profundă a publicului țintă, a valorilor afacerii și a tendințelor din industrie. Totodată, trebuie să ții cont de sensibilitățile culturale pentru că nu vrei să transmiți mesajul greșit.
Prin digitalizare, noi putem să transformăm aceste sarcini complicate în imagini autentice care te vor diferenția de restul.
Mai multe detalii pe site
3. Optimizarea conținutului pentru SEO
Probabil și tu, ca noi toți restul, cauți ceva pe Google și apeși pe primul sau al doilea rezultat.
Rar ajungi și pe pagina a 2-a.
Deoarece ai deja încredere în rezultatele pe care Google le recomandă.
Search Engine Optimization (SEO) e procesul de îmbunătățire a clasamentului tău pe Google prin diferite tehnici și strategii, precum optimizarea structurii & conținutului, utilizarea de cuvintelor cheie, colectarea și analiza consecventă a datelor.
Un clasament mai bun va aduce trafic, contribuind semnificativ la creșterea autorității și încrederii.
Noi suntem aici să te ajutăm și cu creșterea organică a traficului.